Tags

, ,

Szybkość i skuteczność działań

Wielu menedżerów poświęca wiele czasu i energii na kontrolowanie pracowników w obszarze części wykonywanych połączeń i przygotowaniu skutecznych strategii telemarketingowych. Funkcjonalności systemów contact center potrafią te działania bardzo ułatwić.
Nowoczesne rozwiązania do obsługi konsumenta, dzięki urządzeniom automatyzującym wybieranie numeru czy pozwalającym na ustalanie tempa otwierania nowych kontaktów, pozwolą na zdobywanie większej skuteczności podejmowanych działań. Rozwiązania contact center korzystają także narzędzia do zwielokrotnienia (tryb predictive) liczby wykonywanych jednocześnie połączeń. Dzięki temu sprzedawcy oszczędzają czas powiązany z zajętością linii lub błędnym numerem. Również możliwe jest ustalenie odpowiedniej strategii dzwonienia w zakresie ilości prób kontaktu, pory oddzwaniania i ponownego kontaktu, jak i automatycznego zamykania kontaktów nierokujących na sukces sprzedażowy.

Praca z jakością

Dla uzyskania wielkich zysków sprzedażowych konieczna jest praktyka nie tylko nad wielkością i zorganizowaną strategią działań telefonicznych, ale także nad formą komunikacji. Przez jakość rozumiemy wybór odpowiedniego dla danego użytkownika sprzedawcy, spełniającego określone umiejętności, a również wyposażonego w informację dotyczącą użytkownika i towaru. W pracy nad marką istotną sprawą jest również wyciąganie wniosków z działań historycznych oraz ich możliwa poprawa.
Systemy call/ contact center są właśnie w okresie wykonać takiej analizy automatycznie – bez zaangażowania telemarketera. Jak wygląda to od strony technicznej?
Sprzedawca przydzielany jest do danego klienta przez algorytm na podstawie wcześniej uzyskanych danych o odbiorcy (priorytet, VIP, unikalne wymagania, np.: językowe) i informacji o umiejętnościach telemarketera. Dzięki dostępowi do panelu pracownik ma wgląd do wszystkich informacji niezbędnych do perfekcyjnej obsługi użytkownika. Skrypty systemowe, poza funkcją przeprowadzenia sprzedawcy przez kolejne kroki rozmowy, pozwolą na kontrolę danych pozyskiwanych od użytkownika, jak również standaryzację propozycji oraz opcji. Dyrektorzy sprzedaży uzyskują w ten sposób narzędzie do analizy poszczególnych etapów produkcji agentów także ich efektów, co jest potrzebne do dalszej ewaluacji i budowania skuteczności ich pracy. W polepszaniu jakości przydatna okazuje się również nagrywarka rozmów, w jaką wyposażone są zaawansowane rozwiązania call/contact center.

Poszukujesz większej dawki wiedzy na temat naszego produktu, prześlij nam adres mailowy w odpowiedzi otrzymasz darmowego e-booka

[bestwebsoft_contact_form lang=pl id=1]

Advertisements