Tags

, ,

Call Center Contact Center – personalizacja obsługi użytkownika

Drugim etapem jest intuicyjne ustalenie historii kontaktów użytkownika i ekspertów z którymi załatwiał zgłoszenia w historii. Umożliwia to na skrzyżowanie użytkownika dzwoniącego z jednostką jaka jest zdefiniowana jako reprezentant użytkownika lub z doradcą jaki prowadził byłe zgłoszenie klienta. Dzwoniący ma zapewnioną obsługę przez osobę, jaka świetnie zna jego sytuacje i będzie w stanie rozwiązać jego problem.

Drugim poziomem po identyfikacji jest ustalenie unikalnych życzeń klienta w obszarze umiejętności (Sklill) konsultanta. Najczyściej dotyczy to znajomości językowych, doświadczenia albo także umiejętności produktu. Po ustaleniu odpowiedniego czasu połączenia i najlepszego konsultanta system Contact Center prezentuje konsultantowi dane kontrahenta uwzględniające historię zgłoszeń zarówno z kanału telefonicznego jak również pozostałych(mail ,WWW, SMS, Chat). Zapewnienie klientom spersonalizowanego wsparcia w wielkim stopniu skraca ich dystans do załatwiania spraw telefoniczne także podkreśla satysfakcję z obsługi.

Podnieś satysfakcję konsumentów, poprzez zastosowanie systemy call contact center

Wynikiem tak wykonywanych działań jest spore poprawienie takich parametrów jak załatwienie sprawy w pierwszym kontakcie, ograniczenie czasu odebrania połączenia oraz poprawa zadowolenia użytkownika. To duże czynniki wpływające na powiększenie wartości kadry w oczach klientów, co prawdopodobnie zaowocować wzrostem satysfakcji także wyższą lojalnością.

Poszukujesz większej dawki wiedzy na temat naszego produktu, prześlij nam adres mailowy w odpowiedzi otrzymasz darmowego e-booka

[bestwebsoft_contact_form lang=pl id=1]

Advertisements