System call contact center – efektywny telemarketing

call centerSystemy call contact center – wsparcie sprzedaży

Czy wiesz jakie korzyści może przynieść korzystanie z systemu Predictive Dialer?
W codziennej pracy call center każda minuta, a nawet sekunda jest na wagę złota. Wyobraź sobie sytuację, w której czas pracy telemarketera, wykorzystywany jest maksymalnie efektywnie. Twój pracownik nie czeka na połączenie, bo to system przekazuje klienta gotowego do rozmowy. Wiele największych korporacji już przekonało się o skuteczności działań systemu contact center. Teraz czas na Ciebie i Twoją firmę.

Kontakt: +48 222 286 286

Email: info@systemycallcenter.pl

Skuteczne działania od chwili założenia contact center

Dostępne na rynku zaawansowane systemy call contact center, mają w swojej ofercie zarówno Predictive Dialer, jak i kilka innych wygodnych trybów realizacji połączeń. Jednym z tego rodzaju rozwiązań jest Systemy Contact Center. Narzędzie to stanowi wydajną platformę do realizowania kampanii wychodzących. Zaawansowany system automatycznego wydzwaniania, który może być dynamicznie dopasowywany do bieżących wymagań, w połączeniu z elastyczną w zarządzaniu bazą rekordów, pozwala osiągać doskonałe wyniki w każdym projekcie wychodzącym. Poza Predictive Dialer w system call contact center, do wyboru możliwy jest również, m.in. tryb Preview Dialing, Shared Base Dialing czy Progressive Dialing. Różnorodność trybów realizowania połączeń, sprawia, że Systemy Contact Center doskonale sprawdzi się tak w momencie zakładana call center, jak i w przypadku dużych, zaawansowanych działów telesprzedaży czy systemów contact center.

Skrypter rozmów – dodatkowe wsparcie telemarketera

Automatyzacja procesów dzwonienia w systemie call contact center to nie jedyna pomoc, na którą mogą liczyć pracownicy call center. Przydatną funkcjonalnością, z punktu widzenia użytkownika, systemu call center będzie również skrypter, czyli zaawansowane narzędzie pozwalające na dynamiczne budowanie skryptów dla agentów. Wykorzystanie tej funkcji w codziennej pracy telemarketerów w systemie call center umożliwi szybkie i skuteczne podniesienie efektywności ich pracy w wielu kampaniach jednocześnie.