Oszczędność System Contact / Call Center

Oszczędność – na starcie także w trakcie korzystania

Sprzedaż Systemy Call Contact Center to podejście zdecydowanie popularniejsze od narzędzi instalowanych stacjonarnie – on-site. System charakteryzuje niska bariera wejścia, co oznacza, że Użytkownik nie ponosi na starcie jednorazowych ogromnych kosztów inwestycji. Usługa generuje również znaczne oszczędności w późniejszym okresie. Wszystkie aktualizacje systemu są darmowe. Rozwiązanie nie wymaga także dedykowanej osoby do jego eksploatacji, i za bieżące wsparcie techniczne oraz administrowanie platformą gwarantuje w całości dostawca rozwiązania. Konsument nie ponosi również kosztów połączonych z SLA.
Elastyczność oraz skalowalność – zawsze tyle, ile chcesz
Potrzeby Twojego działu sprzedaży przekształcają się bardzo intensywnie? Dzięki Sprzedaż Systemy Call Contact Center samodzielnie zwiększysz lub ograniczysz liczbę stanowisk agenta, w zależności od pozycji. Skalowalność systemu gwarantuje także, że jego użyteczności zostaną dostosowane razem z Twoimi wymaganiami. Na każdym etapie rozwoju Twoja firma uzyska dokładnie tyle ile chce.

Bezpieczeństwo – dostępność na szczeblu 99,9%

Platforma Systemy Call Contact Center kolokowana jest w dwóch serwerowniach umiejscowionych w dwóch innych obiektach w innych miastach w Polsce. Każda spośród nich ma certyfikaty: systemu zarządzania bezpieczeństwem danych ISO/IEC 27001:2005 (wydany przez British Standards Institution) i systemu zarządzania marką PN-EN ISO 9001:2009 (opublikowany przez Polskie Centrum Badań oraz Certyfikacji). Wszelkie dane oraz urządzenia zawarte są dodatkowo zabezpieczeniem w postaci codziennych, wykonywanycg w porach wieczornych, pełnych backup’ów danych.

Zabezpieczeniu podlega również dostęp IP. Systemy Call Contact Center Polska posiada własną oraz niezależną pulę adresacji IP, a łącza do obu kolokacji objęte są protekcją BGP, co świadczy, że w wypadku awarii jednego łącza automatycznie wyznaczana istnieje nowa ścieżka kierowania pakietów. Zabezpieczone pozostają także łącza telekomunikacyjne – połączenia wychodzące z sieci Systemy Call Contact Polska są kierowane za pośrednictwem pięciu niezależnych operatorów, a połączenia przychodzące – za pośrednictwem dwóch innych operatorów. Wszystko to umożliwia nam zapewnić Klientom SLA na poziomie 99,9%.

Szybkość wdrożenia – elastyczna struktura

W przeciwieństwie do rozwiązań stacjonarnych, Platforma Systemy Call Contact Center jest narzędziem, którego wdrożenie i konfiguracja z funkcjonującymi systemami odbywa się szybko, i zaangażowanie działu IT klienta ogranicza się do minimum.