Systemy Contact / Call center

Systemy Call Contact Center funkcjonuje w sferze ICT od roku 2008. Marka specjalizuje się w planowaniu, rozwoju i dostarczaniu klientom indywidualnych, innowacyjnych produktów także usług.
Proponowane przez firma rozwiązania wsparte są na typie cloud computing, zapewniającym m.in. zdalny dostęp do usług, które świadczone są w ramach jednolitej, zaawansowanej technologicznie infrastruktury teleinformatycznej. Taki projekt oraz podejście do dostarczania usług zwalnia użytkownika z zakupu i trzymania kosztownego sprzętu i dedykowanego oprogramowania.

W naszym portfolio usług posiadamy rozwiązania do wydajnego komunikowania się między oddalonymi od siebie pracownikami, klientami czy partnerami handlowymi (Telemeeting), jak również takie, które pomagają oraz usprawniają zarządzanie przedsiębiorstwem i działami sprzedaży (Call Center, CRM, IVR oraz PBX).
Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i dużej klasie obsłudze konsumenta, pozyskaliśmy i oferujemy swoje usługi kilkuset klientom korporacyjnym o różnej wielkości, pochodzącym właściwie ze wszystkich rynków gospodarki ze istotnym udziałem branży finansowej, energetycznej, IT&T również budowlanej.